tisdag 23 december 2008

Vinnararen i stellakei.com's rimtävling är...

Vi gratulerar Veronica från Malung som vinner ett presentkort med 500 kr i värde. Här kommer vinnar rimmet.

"I år jag haft den skönaste jul, sluppigt jag gjort, allt trängsel och strul. Med StellaKei beställning det gick så fort, smidigare shoppat jag kunde inte ha gjort. Öppna så får du se vad de skickat till dig. Jag tror att du tycker det är en underbar grej"

Nedan bifogas några andra utvalda rim från tävlingen. Vi tackar alla medverkande och önskar alla er en God Jul och ett Gott Nytt år.

Julrim av Maria
"Cowboys bar oss hela dagen. Nu finns de runt hela staben. Till vardags och till fest, Du väljer vart vi passar bäst. Dessa i paketet från doktorn är, Bäst du dem nu bär "

"Varm o go är inget för mig, men glitter glamour passar dig. Party Party det är grejen, Denna passar nog dig, Tjejen!"

Julrim av Veronica
"Du ville inte ha några mjuka paket, men jag vet, att i denna blir du het!"

Julrim från Anneli
"Mjuka klappar kan innehålla mycket, men från StellaKei får du hela modestycket!"

Inga kommentarer: